На жаль, нічого не знайдено, але ми маємо для Вас промокод зі знижкою!
Приємних покупок!
Зворотній дзвінок:
пн-пт: 9-19, сб: 10-18, нд: 10-18,
0 800 30 30 19пн-пт: 9-19, сб: 10-18, нд: 10-18,
0 800 30 30 19Останнім часом, дуже багато матеріалів присвячених екологічним і дизайнерським рішенням для ванних кімнат, багато всього сконцентровано на ефективному використанні води і технологічних інноваціях. Загальною тенденцією в дизайні сантехнічних приладів є використання інноваційних матеріалів, які дозволяють створювати нові, полегшені і витончені форми сантехніки.
Останнім часом, дуже багато матеріалів присвячених екологічним і дизайнерським рішенням для ванних кімнат, для ефективного використання води і про технологічні інновації. Загальною тенденцією в дизайні сантехнічних приладів є використання інноваційних матеріалів, які дозволяють створювати нові, полегшені і витончені форми сантехніки. Кожен бренд розробляє свій матеріал: у Laufen це SaphirCeramic, DuraCeram у Duravit, TitanCeram у Villeroy & Boch і т.д.
Новий матеріал дає можливість робити тонкі (до 5 мм) бортики ванн і раковин, що полегшує образ моделей, надає їм простоту і легкість. Важливо, що нові форми не позначаються на якості і міцності виробів. Дизайнери із задоволенням використовують нові можливості матеріалу, а гучні імена залучають до новинок для підвищення уваги.
Ще одна помітна тенденція - внесення в світ ванної кімнати нової кольорової палітри за рахунок традиційно білих сантехнічних продуктів. Так, ванна Suite від Antonio Lupi придбала в сезоні 2014 року благородний темно-коричневий, майже чорний колір, з елегантним білим «комірцем».
Автор моделі - знаменитий італійський меблевий дизайнер Роберто Ланцероні. Йому також належить колекція lBagno, де трансформується естетика 50-х років минулого століття.
Дизайнер грає контрастами: комбінує тактильну деревину природних відтінків і поверхні в яскравому глянцевому лаку. Прем'єра колекції відбулася восени 2014 року, на виставці Cersaie 2014 року, а в лютому до серії додалися тумби з яскраво-синіми фасадами. Різноманітність модельного ряду, варіанти розмірів, форм, рішень, оздоблень і забарвлень - ще один сантехнічний тренд, який проявив себе на виставці.
Виробники роблять ставку на індивідуалізацію продукції, пропонуючи споживачам різні дизайнерські рішення і практично не обмежуючи свободу вибору.
Tierra di Cielo - проект італійського бренду Cielo Ceramica пропонує новий вигляд знайомих колекцій. Тепер кераміка радує око благородними відтінками
Не втрачає своєї популярності еко-тренд: привнесення в світ ванної кімнати натуральної деревини давно привертає провідних світових дизайнерів. Послідовно звертається до цієї теми німецький бренд Duravit, новинка - колекція Cape Cod від Філіпа Старка звернула на себе увагу оригінальним рішенням.
Консолі для домашнього дуба контрастують з хромованими ніжками і геометричними обрисами раковин з DuraCeram. До речі, німецький бренд підготував до виставки цілий ряд цікавих новинок, що зробили і інші провідні виробники сантехніки. Villeroy & Boch продемонстрував нові колекції преміум-сегмента і безліч технологічних інновацій. Kaldewei вперше запропонував раковини, виготовлені з сталь-емалі Kaldewei. Нові моделі доповнюють асортимент компанії і дозволяють оформляти простір ванної в єдиному стилі. Axor та Hansgrohe запропонували галерею нових колекцій: поряд з дизайнерськими змішувачами від Старка і Читтерио (Axor), великий інтерес у клієнтів викликає розкішний душ зі скляною панеллю rainmaker Select (Hansgrohe). Швейцарсая компанія Laufen залучила до співпраці провідних світових дизайнерів (Костянтина Грчіч і Тоана Нгуйєн) і продовжила спільний проект з Kartell.
Дизайнер Костянтин Грчіч продовжив свою роботу з Saphir Keramik, особливим керамічним матеріалом бренду Laufen, і на його основі створив новий тип раковин для серії Val з більш простими формами.
Тандеми відомих виробників в різних галузях - яскрава прикмета нашого часу. Так професіонали Grohe і експерти в області звуку Philips об'єднали зусилля і в результаті отримали прекрасну аудіосистему для душевої кабіни Aquatunes.
За допомогою Bluetooth її легко підключити до смартфону або планшету як під управлінням Android, так і ioS.
Дизайнерський бренд Axor продемонстрував найяскравішу за останні роки новинку - змішувач Axor Starck v, прем'єра якого відбулася в квітні 2014 року на Міланському Салоні. Зараз на додаток до версії
«Хром» і «глянсовий білий» Axor Manufaktur випустив ще 15 ексклюзивних поверхонь, наприклад, «сатинований нікель» (матеріал для основи змішувача) і (для матеріалу корпусу змішувача) версію з кришталю, підданого піскоструменевій обробці.
Продовжує розвиватися «розумна» сантехніка, що володіє максимальною кількістю функцій, які забезпечують додатковий комфорт і гігієну. Не забута і економія води. Сучасні розробки (наприклад, технологія DirectFlush від Villeroy & Boch) істотно обмежують витрата води.
Живе чудо втілилося в змішувачі Axor Starck V. «Це революція, мінімум, щось повністю прозоре навколо водяного вихору, навколо цього дива природи», - так описав Філіп Старк основну ідею свого дизайну. Корпус зроблений з прозорого кришталю, щоб можна було бачити, як танцює водяний вихор.
І нарешті, одним з головних на сьогодні напрямків розвитку ванної кімнати & ndash; її інтеграція в житловий простір. Процес об'єднання різних за функцією зон набирає силу. Аналогічна трансформація вже відбулася з кухнею, яка з місця приготування і прийому їжі перетворилася в повноцінне житлове простір, з'єднавши в собі їдальню і вітальню.
Ванна також об'єднується зі спальнею або навіть гостьової зоною, вона трансформується в місце для релаксації, де ми відпочиваємо, відновлюємо сили і можемо перебувати в оточенні близьких людей. Тому актуальним є легкий, прозорий і універсальний дизайн, що не суперечить об'єднанню різних просторів.
Dear Client!
Please visit our English page that can tell you some more information about our company advantages and your opportunities.
Вартість замовлення:
0.00 грн
Знижка:
0.00 грн
Знижка по промокоду:
0.00 грн
До сплати:
0.00 грн
Супутні товари
Немає товарів у порівнянні
Будь ласка, оберіть тему звернення та залиште Ваші контактні дані. В робочий час ми телефонуємо протягом 1 години.
ПоФотоШукач
Ми тестуємо наш інноваційний сервіс по підбору товару по фото і Ви маєте шанс спробувати його першим! Завантажте фото, виділіть область якою цікавитесь і побачте, як ми перетворюємо Вашу мрію у реальність.
Почніть прямо зараз і створіть свій ідеальний інтер'єр з легкістю.
Результати пошуку:
Результати пошуку:
На жаль, нічого не знайдено, але ми маємо для Вас промокод зі знижкою!
Приємних покупок!
Промокод дійсний до 31.12.2024 року:
Знижка за промо-кодом надається лише один раз для одного клієнта. Знижка не розповсюджується на акційні товари, якщо акційна знижка перевищує розмір знижки за промо-кодом і товари за спеціальними цінами. Деталі остаточної знижки дізнавайтесь у консультанта фізичного магазину та у кошику інтернет-магазина.
Звертаємо Вашу увагу, що промо-код можна використати тільки один раз, в кошику інтернет-замовлення або в фізичному магазині при створенні рахунку. Після того, як промо-код активовано, він стає недійсним і Ви не зможете використати його повторно.
ПоФотоШукач
Ми тестуємо наш інноваційний сервіс по підбору товару по фото і Ви маєте шанс спробувати його першим! Завантажте фото, виділіть область якою цікавитесь і побачте, як ми перетворюємо Вашу мрію у реальність.
Почніть прямо зараз і створіть свій ідеальний інтер'єр з легкістю.