Каталог

Ua

Новини

АГРОМАТ долучився до маркетплейсів АЛЛО, AUTO.RIA, DIM.RIA в освітній кампанії #шукай_українською

30 Серпня 2023
409
АГРОМАТ долучився до маркетплейсів АЛЛО, AUTO.RIA, DIM.RIA в освітній кампанії #шукай_українською

АГРОМАТ долучився до маркетплейсів AUTO.RIA, DIM.RIA та АЛЛО в межах освітньої кампанії #шукай_українською, яка популяризує україномовний пошук в інтернеті.

Кампанія #шукай_українською розпочалась у липні цього року та має на меті збільшити кількість пошукових запитів в інтернеті українською мовою. 

Ініціатива #шукай_українською проходить у соцмережах маркетплейсів, а тепер і в Facebook та Instagram АГРОМАТ за хештегом #шукай_українською. 

Тематичні дописи освітньої кампанії розповідатимуть про найчастіші помилки в написанні слів, хибний переклад, історії походження українських слів та ще багато іншого, що допоможе як покращити знання державної мови, так і привернути увагу до проблеми пошуку. Експертка проєкту #шукай_українською – Ольга Дубчак, філологиня, кандидатка наук та авторка книжок «Перемагати українською», «Бачити українською», «Чути українською» та інших.

«Не лише створювати український контент, але й міняти пошукову поведінку сьогодні вкрай важливо. Наразі прослідковується цілком закономірна тенденція – кількість запитів у Google українською мовою збільшилась і продовжує поступово рости. Ми долучаємося до цієї освітньої кампанії разом з українськими бізнесами, щоби заохочувати користувачів шукати інформацію в інтернеті рідною мовою,  популяризувати україномовний пошук та сприяти його збільшенню. А це в свою чергу буде стимулювати збільшення якісного українського контенту в цифровому просторі та його видачу у пошуковій системі», – коментує Юлія Дробишева, директорка з маркетингу АГРОМАТ.

Коментарі
Всього коментарів: 0
  • Спочатку нові
  • Спочатку старі
написати відгук