Каталог

Ua

Повернення й обмін

Які умови повернення та обміну товару?

Повернення й обмін

Повернення та обмін

Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

 

  • товар, не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
  • товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар пошкоджений або має інші дефекти - обмін або повернення виробу проводиться тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені, заводський брак, або неможливості гарантійного ремонту.

Повернення товару в повному обсязі (зазначеному в розрахунковому документі) можливий протягом 14 днів не рахуючи дня покупки.

Як повернути або обміняти куплений товар в АГРОМАТ?
  • повідомити менеджера інтернет-магазину для створення необхідних документів на повернення;
  • написати заяву на повернення товару.

У заяві викласти причину повернення товару і вказати бажання замінити товар або повернути гроші. Крім того, в заяві обов'язково необхідно вказати наступну інформацію: дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце видачі); дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, модель, артикул, дата продажу, вартість товару за станом на момент продажу,); суму сплачених за товар коштів.

 

Повернення грошей можливе протягом 7 днів з дня подачі заяви за умови наявності розрахункового документа та документа, що посвідчує особу покупця.

 
Як здійснюється обмін товару, що має невідповідність в кольорі?

Для обміну товару необхідно:

  1. Підрахувати кількість товару іншого тону;
  2. Переписати з коробки інформацію про калібр плитки і кольорі плитки, яка вас влаштовує.
  3. Зв'язатися з менеджером магазину, в якому плитка була придбана, і зробити обмін.
Чи є можливість здати в магазин залишки плитки (цілі упаковки) за наявності чека?

За наявності чека або копії накладної є можливість здати цілі упаковки, обмінявши їх на будь-який інший товар. Покупку потрібно здати протягом 2-х тижнів, не рахуючи дня купівлі. Детальніше про процедуру обміну читайте в статті 9 Закону «Про захист прав споживачів».

Потрiбна допомога?

Нашi спеціалісти допоможуть за телефоном 0 800 30 30 19

Звернутися онлайн